Úvod E-learning Prezentace Kontakt
Registrace/Přihlášení | O projektu | Forum * | Dotazník *

Vytiskni tuto stránku Poslat odkaz na tuto stránku ELUK elearning » O projektu » Monitorovací období udržitelnosti 3 | eluk

Monitorovací období udržitelnosti 3

V průběhu třetího roku udržitelnosti projektu, v období 9/2015-8/2016, jsme podpořili zbývající počet podnikatelů a pracovali s nimi jako s CS. 26 subjektů, 12 žen a 14 mužů. Nadále byl zajištěn bezproblémový chod portálu s maximální dostupností a vrcholnou odezvou systému.

Při práci s CS jsme se zaměřili na zapojení a podporu nové skupiny lidí z řad vedoucích pracovníků, která s nástrojem ještě doposud nepracovala v rámci pilotního ověřování. Byl jim systém představen, vyzdvihnuty možnosti a výhody pro ně samotné. Stručná ukázka a zaškolení, založení účtu, ukázka ovládacího manuálu ke stažení a nabídnutá mailová/telefonická podpora. Stejně tak fungovala podpora minule podpořeným.

Podařilo se podpořit 26 vedoucích pracovníků firem. Úspěšně absolvovali test nad 85% a byl jim udělen certifikát.

Systém se jeví jako intuitivně ovladatelný a nečiní vedoucích pracovníkům obtíže. Málokdy bylo nutné využít manuál. Je to jednak díky původní koncepci systému, ale také díky rostoucímu povědomí lidí o ovládání IT, zejména tabletů a smartphonů.

Přesto byl portál v tomto období inovován ve prospěch Účastníků i Správců. Byla přidána možnost pro Účastníka, aby se dozvěděl více informací k tématu, ať již kvůli rozšíření znalostí nebo naopak kvůli potížím s dokončením kurzu v limitu či na 100% a tedy potřebě pomoci s tím.

Účastník jednoduše klikne na konci kurzu na zobrazené tlačítko. Připravená funkce vygeneruje okamžitě přehledný mail obsahující automaticky jméno účastníka, jméno kurzu, jeho výsledek a jednotlivé odpovědi s vyznačením správných/špatných. To je automaticky odesíláno na mailové adresy všech Správců kurzu, přičemž odesílatelem je právě daný Účastník, což zjednoduší odpověď v mailu a je navázána přímá komunikace bez nějakého dohledávání a přihlašování. Správce rovnou vidí vše potřebné a stačí, aby klasicky odpověděl na příchozí mail. Díky vylepšení byly také aktualizovány příručky i metodika a byly nahrány na portál ke stažení v PDF.

Celá funkce v podstatě ulehčuje dotaz o pomoc (který by možná ani jinak nenastal) a také reakci na něj bez dalších úkonů jako přihlášení či dohledání informací.

Po celý rok by zajištěn bezproblémový chod systému a online dostupností běžnou pro webové služby bez větších výpadků (>99,99% dostupnost online).




 

CZ.1.07/3.2.06/03.0044


© 2021 Insion